Πτώση των ηλεκτρονικών αγορών στις ΗΠΑ


Ημερομηνία Σάββατο, 01 Νοέ 2008 @ 02:00
Θέμα/Κατηγορία Τεχνολογία και Επιστήμες

Αποστολέας LavantiS



Λίγο πριν την, σημαντική για τα εμπορικά καταστήματα, εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, οι Αμερικανοί καταναλωτές εμφανίζονται ιδιαίτερα διστακτικοί στις αγορές και την πρόθεση να ξοδέψουν εν μέσω της ύφεσης. Έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα την περασμένη Τρίτη δείχνει ότι οι επισκέψεις των Αμερικανών καταναλωτών στα online καταστήματα έχουν σημειώσει κάμψη καθώς η καταναλωτική εμπιστοσύνη σε συνολικό επίπεδο μειώνεται λίγο πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Η επισκεψιμότητα στα αμερικανικά online καταστήματα έχει μειωθεί κατά 3% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Hitwise. Η πτώση συνεχίζεται για όγδοη στη σειρά εβδομάδα, γεγονός που σύμφωνα με την εταιρεία αναμένεται να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην προσεχή εορταστική περίοδο, όχι μόνο στις δικτυακές, αλλά και στις πωλήσεις λιανικής.



«Όλοι γνωρίζουν τον ρόλο του Ίντερνετ και το πώς επηρεάζει το σύνολο των πωλήσεων. Έτσι, αυτή η μείωση μπορεί να προοιωνίζει περαιτέρω μείωση των συνολικών πωλήσεων λιανικής» ανέφερε η Χέδερ Ντόχερτι, διευθύντρια αναλύσεων της Hitwise.

Οι πωλήσεις στα μουσικά δικτυακά καταστήματα παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη μείωση, κατά 21%, μέσα σε μια εβδομάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του προηγούμενου χρόνου. Η αμερικανική καταναλωτική εμπιστοσύνη μειώθηκε σε επίπεδα ρεκόρ τον Οκτώβριο καθώς οι πολίτες αισθάνθηκαν τις επιπτώσεις της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων The Conference Board, ο δείκτης εμπιστοσύνης έπεσε στο 38% από 61,4% τον Σεπτέμβριο.

«Το γεγονός αυτό σίγουρα προβληματίζει τους καταστηματάρχες που προετοιμάζονται για μια ιδιαίτερα δύσκολη εορταστική περίοδο» δήλωσε η Λιν Φράνκο, επικεφαλής οικονομολόγος της εταιρείας. Μια εβδομάδα πριν την αρχή της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων στις ΗΠΑ, οι καταναλωτές δείχνουν πολύ λίγο ενθουσιασμό, προκαλώντας έντονο προβληματισμό, με την τακτική των προσφορών να παρουσιάζεται ως βιώσιμη εναλλακτική στους σφιχτούς προϋπολογισμούς των νοικοκυριών στη χώρα.

Μια νέα έκθεση της Standard & Poor's προβλέπει την «δυσκολότερη εορταστική περίοδο των τελευταίων δεκαετιών» για τα καταστήματα λιανικής αφού οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται περισσότερο για την κατάσταση των αγορών και τις απολύσεις που έχουν ξεκινήσει να κάνουν την εμφάνιση τους στις αμερικανικές επιχειρήσεις.

Στην καλύτερη περίπτωση, αναφέρει η έκθεση, οι πωλήσεις λιανικής κατά το δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου θα είναι μειωμένες κατά 2%, στα 250 εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: kathimerini.gr - Γαλλικό Πρακτορείο







Το άρθρο αυτό προέρχεται από

HotStation.gr Greek Radio online


http://www.HotStation.gr

Το URL της ιστορίας αυτής είναι το εξής
http://www.HotStation.gr/article1745.html