Tο Myspace ανακοίνωσε το νέο του logo και το επαναλανσάρισμα της ιστοσελίδας του (beta version), καθώς και μια σειρά προϊόντων, τα οποία επαναπροσδιορίζουν την εταιρεία ως προορισμό κοινωνικής ψυχαγωγίας (social entertainment destination) για την γενιά Y (Generation Y). Το Myspace δημιουργεί μια πλούσια και εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία για τους χρήστες του και τους προσφέρει τη δυνατότητα να ανακαλύψουν νέο περιεχόμενο και να συνδεθούν με άλλους χρήστες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα.
“Αυτό σηματοδοτεί την αρχή μιας συναρπαστικής αλλαγής του Myspace. Η νέα μας στρατηγική επεκτείνεται στην δύναμη του Myspace. Δηλαδή τη σε βάθος κατανόηση της κοινωνικής δικτύωσης, το πλούσιο περιεχόμενο και τη δυνατότητα να αναδεικνύει τα ιδιαίτερα στοιχεία κουλτούρας των χρηστών” λέει ο Mike Jones, CEO του Myspace και συνεχίζει “Το Myspace είναι μοναδικό στο γεγονός ότι πυροδοτείται από το πάθος των χρηστών μας, οι οποίοι εκφράζουν και μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους και την γνώση τους σε συγκεκριμένα θέματα και αναδεικνύουν υποκουλτούρες (subcultures). Αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα, καθώς θα ακολουθήσει μια σειρά από πρόσθετες εφαρμογές και υπηρεσίες.”
Ειδικότερα, το Myspace θα προσφέρει στους χρήστες του την δυνατότητα:
- Να ανακαλύψουν και να εμπλακούν στον προγραμματισμό του Myspace, συμπεριλαμβάνοντας πρωτογενές και αποκλειστικό περιεχόμενο από το Διαδίκτυο.
- Να εκφράσουν, συγκεντρώσουν και προβάλλουν τις δημιουργίες τους και τα ενδιαφέροντά τους στο προφίλ τους και μέσω διαφόρων sharing tools.
- Να συνδεθούν με άλλους χρήστες, οι οποίοι έχουν παρόμοιες προτιμήσεις.
Το Myspace επίσης θα επικεντρωθεί στο να προωθεί τους "curators", ένα κοινό του οποίου η φήμη και η γνώση σχετικά με συγκεκριμένα θέματα και επερχόμενες τάσεις το καθιστά εξαιρετικά επιδραστικό, υποστηρίζοντας τους με παροχές, εργαλεία και πλατφόρμες με τις οποίες μπορούν να επεκτείνουν την ευρύτερη επιρροή τους μέσω της κοινότητας του Myspace.
Νέος σχεδιασμός Beta Site
Το Myspace έχει ξανακτίσει ολοκληρωτικά την ιστοσελίδα του, με μια νεα ταυτότητα και προϊόντα που τοποθετούν το περιεχόμενο σε κεντρικό σημείο. Η ιστοσελίδα είναι οργανωμένη με στόχο τη βελτίωση της πλοήγησης, ώστε να βοηθηθούν οι χρήστες στο να βρίσκουν εύκολα το επιθυμητό περιεχόμενο.
Η επανασχεδιασμένη σελίδα υποδοχής του Myspace έχει τη δυνατότητα να ανανεώνεται αυτόματα σε πραγματικό χρόνο παρέχοντας το πλέον πρόσφατο περιεχόμενο.
Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της online εμπειρίας, το Myspace θα λανσάρει σύντομα μια έκδοση του beta site, το οποίο θα είναι προσβάσιμο σε οποιοδήποτε mobile browser. Επίσης, μια νεα Myspace εφαρμογή για iPhone και Android συσκευές θα ακολουθήσει αργότερα μέσα στο έτος.
Νέα Προϊόντα
Το Myspace ανακοίνωσε μια σειρά από μοναδικά προϊόντα τα οποία δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες να ανακαλύπτουν, συγκεντρώνουν και να εκθέτουν περιεχόμενο ψυχαγωγίας.
Αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνουν:
- Θέματα (Skins) Πάνω από 20,000 entertainment-focused, δυναμικές σελίδες, οργανωμένες ανά θέμα.
- Content Hubs Αυτοί οι προορισμοί ψυχαγωγίας είναι ειδικά αφιερωμένοι σε ταινίες, τηλεόραση, και διασημότητες. Οι σελίδες συνδυάζουν προγραμματισμένο editorial με επίκαιρα άρθρα που έχουν νέα, videos και φωτογραφίες από διάφορους παρόχους περιεχομένου.
- Εξατομικευμένο Stream Το νέο stream μαθαίνει αυτόματα τι να εμφανίζει, βασισμένο στις προτιμήσεις του χρήστη και τις συνήθειές του.
- Προτάσεις Αυτό το προϊόν προτείνει σχετικά θέματα και χρήστες, βασισμένο στις προτιμήσεις και το προφίλ που δημιουργεί ο κάθε χρήστης
- ‘Tώρα στο Myspace’ Αυτό το feature δείχνει το trending περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο στο Myspace, βοηθάει τους fans στο να βρουν μουσική και βίντεο που ανέβηκαν πρόσφατα, και τους προτείνει να τα δημοφιλέστερα τραγούδια από το interactive chart.
- Discovery Tab Αυτό το tab συνδυάζει τα βίντεο που βλέπουν οι φίλοι κάθε χρήστη με το τι είναι επίκαιρο σε πραγματικό χρόνο στο Myspace. Πηγαίνετε στο επάνω μέρος οποιασδήποτε σελίδας και το νέο Discovery Tab “ξεδιπλώνεται” σαν ρολό από φιλμ.
- My Stuff Tab Το My Stuff είναι ένας εύκολος τρόπος να δούμε όλα τα προσωπικά στοιχεία ενός χρήστη: προφίλ, φωτογραφίες, βίντεο και “ανεβασμένο” περιεχόμενο.
- Βadges Αυτό το προϊόν αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους "curators" αλλά και τους χρήστες για την κοινωνική τους δραστηριότητα γύρω από τα θέματα ψυχαγωγίας και τους επιβραβεύει με online badges τα οποία εμφανίζονται στο stream του χρήστη.
Νέο Brand Identity
Το Myspace έχει εισαγάγει και ένα νέο logo που αποτυπώνει την ανανεωμένη ταυτότητα και τις αξίες της ιστοσελίδας. Το "bracket" στο logo αντιπροσωπεύει ένα κενό όπου οι χρήστες μπορούν να εκφράσουν τον εαυτό τους, να εξατομικεύσουν το logo και να το κάνουν δικό τους, όπως μπορούν να κάνουν άλλωστε γενικότερα στη λογική της ελευθερίας του χρήστη στο Myspace.
Το ανανεωμένο Myspace ξεκινά σήμερα σε beta επίπεδο και θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως μέχρι το τέλος Νοεμβρίου. Οι νέοι χρήστες θα έχουν άμεση πρόσβαση στο δοκιμαστικό beta site. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε το www.myspace.com/newmyspace.
Σχετικά με το Myspace
Το Myspace, Inc. είναι ένας πρωτοπόρος προορισμός ψυχαγωγίας που ενδυναμώνεται από το πάθος των fans του.
Στοχεύοντας στο κοινό της Γενιάς Y, το Myspace οδηγεί την κοινωνική διάδραση με το να παρέχει μια υψηλά εξατομικευμένη εμπειρία γύρω από την ψυχαγωγία και την διασύνδεση των ανθρώπων μέσω της μουσικής, των ταινιών, του θεάματος και των παιχνιδιών που αγαπούν. Αυτές οι εμπειρίες διασκέδασης είναι διαθέσιμες μέσω πολλαπλών online και mobile πλατφόρμων και offline ενεργειών.
Το Myspace είναι επίσης το “σπίτι” του Myspace Music, που προσφέρει έναν συνεχώς αυξανόμενο κατάλογο ελεύθερου streamable audio και video περιεχομένου στους χρήστες και παρέχει σε μεγάλους, ανεξάρτητους, και unsigned καλλιτέχνες τα εργαλεία για να “φθάσουν” τα νέα κοινά.
Το Μyspace είναι μέρος της News Corporation. (NASDAQ: NWS, NWSA; ASX: NWS, NWSLV) και τα κεντρικά της εταιρείας βρίσκονται στο Beverly Hills, CA.