Μετά την πετυχημένη παρουσίαση του iPhone 5 και με τα νούμερα των παραγγελιών να χτυπούν νέα ύψη, η Samsung αποφάσισε να μην κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια και να αφήσει την κύρια ανταγωνιστή της να πάρει τα σκήπτρα ανενόχλητη.
Περνώντας στην αντεπίθεση με φανερά προκλητική διάθεση η Νοτιοκορεάτικη εταιρία προώθησε μία ξαφνική διαφήμιση, μαζικά,
συγκρίνοντας το
iPhone 5 με το
Galaxy S III. Η διαφημιστικά επιθετική κίνηση αυτή προφανώς και έχει βάσεις στην πρόσφατη δικαστική νίκη της εταιρίας του
Tim Cook ενάντια στη Samsung, αλλά βασίζεται καθαρά σε στοιχεία.
Tα αποτελέσματα θα τα δείξει η αγορά και η προτίμηση των καταναλωτών. Η κρίση της διαφήμισης, όμως, δική σας.
Πηγή: ProtoThema.gr