Καλοκαίρι τέλος...;
Ημερομηνία Κυριακή, 08 Σεπ 2002 @ 12:49 Θέμα/Κατηγορία Σημείωμα του εκδότη
Αποστολέας LavantiS
(αυτά ήταν κατά την επιστροφή από Αντίπαρο - Αύγουστο μήνα.. ποτέ δεν ανέβηκαν όμως): ...
(αυτά ήταν κατά την επιστροφή από Αντίπαρο - Αύγουστο μήνα.. ποτέ δεν ανέβηκαν όμως):
Επέστρεψα! Σχεδόν για τα καλά! Εσείς; Πότε θα πάτε για καινούργια σάκα, κασετίνα, μαρκαδόρους και σχολικά; σε 3 μέρες έχουμε Σεπτέμβριο..! ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!! Κάνει ψιλο-ψοφόκρυο τα βράδια ή μου φαίνεται; Κάθε πρωί που ξυπνάω το βρίσκω δαγκωμένο (λέτε να μην είναι από το κρύο και να είναι τα ποντίκια; Και τον γάτο τον ρέμπελο, τι τον έχω τότε;; Αλλά αυτός πλέον μετράει μέρες ανάποδα για την σύνταξη). Ευτυχώς ο Κακαουνάκης περίμενε να γυρίσω και δεν προχώρησε καθόλου το θέμα τρομοκρατίας - 17Ν.. (αλήθεια, το είδατε το site 17N.gr; Ευκαιρία για γρήγορα λεφτά: η χαρά του banner και του pop-up). Οι Σερίφηδες αλληλοκαρφώνονται ασύστολα, και εγώ αγωνιώ να γνωρίσω την "Άννα". Λέτε να είναι σαν την Νικίτα (σε όποια από τις δύο εκδόσεις; ...αλλά ξέχασα, αυτή ήταν εκτελέστρια, όχι τρομοκράτισσα).
(αυτά είναι της ώρας): Λοιπόν, πήγε Σεπτέμβρης και όλοι γυρίσατε.. Τι πίκρα είναι αυτή με την κίνηση; Και οι τροχονόμοι να τα κάνουν χειρότερα με την άποψη που έχουν.. Αφήστε ρε τα φανάρια να κάνουν την δουλειά τους.. ΜΗΝ ΒΟΗΘΑΤΕ!!! Δεν υπάρχει πια και ο Γιωτόπουλος για να πούμε "ω, ρε 17Ν που σας χρειάζεται". Η πρόοδος της Αστυνομίας στο θέμα τρομοκρατίας, μας έχει κόψει τα πόδια, και μας έχει στερήσει κάθε ελπίδα τελικά.. Για την μικρή πικρή εκδίκηση μας..
Με τις πλημμύρες δεν θα ασχοληθώ, το κάνει ο Ευαγγελάτος.. Θυμάστε μια εκπομπή στον 9.84, "Κάθε μέρα και μια λέξη"; Ο Ευαγγελάτος το έχει "Κάθε μέρα και ένας πλημμυροπαθής". Ο εκδότης Κακαουνάκης συμπληρώνει το εισόδημα (γιατί με εφημερίδα εβδομαδιαία πούυυυυ να βγεις την σήμερον ημέρα... και δεν σου παίρνει και μια εβδομάδα να γεμίσεις την ύλη της μίας έκδοσης) με καθημερινές εμφανίσεις, συμπαρουσιάσεις του κεντρικού δελτίου του Alter.
Με το ραδιόφωνο (το συμβατικό) πώς τα βλέπετε; Έχουν ξανανοίξει πολλοί από αυτούς που είχαν κλείσει μέχρι να ξαναμοιραστούν συχνότητες. Για πολλούς όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Παράδειγμα, ο σταθμός του κ. Τσαουσόπουλου, ο Radio DJ. Δεν ξαναβρήκε την αίγλη που είχε.. Οι εποχές του Παπανώτα φαίνεται πως δεν ξαναγυρνάνε.. Τι αλλαγές στο πρόγραμμα, τι μετρητά δίνουν, ΤΙΠΟΤΑ! Τελευταίο απόκτημα, ξανά από το πρωινάδικο της κ. Μενεγάκη, ο Άγγελος Πυριόχος. Με μια μοναδική ικανότητα να σε αγχώνει απίστευτα, δίνοντας σου την εντύπωση πως το μοναδικό του όνειρο να κάνει ραδιόφωνο έχει πλέον πραγματοποιηθεί, καταφέρνει να μας μεταφέρει σε μια ατμόσφαιρα ντοπαρισμένη & βουκολική (αυτά τα ένθετα γιώτα στα ΝιΙ και τα ΛιΙ είναι απερίγραπτα), ενώ το άγχος του να πετύχει στο χώρο του ραδιοφώνου σου κάνει τα νεύρα τσατάλια.. Άγγελέ μου και χαρά μου, δεν επιστρέφεις στη στήλη στο ΤΗΛΕΡΑΜΑ που έγραφες προ καιρού, που ήσουν και καλός και να βάλουν κανένα cd να παίζει το πρωί..;
Τελευταία βλακεία που μας βομβαρδίζει, οι "φοβερές" μασκότ του Mega, Meg & Ega (να ξεράσω τώρα, ή σε λίγο;)... Λοιπόν, το προφίλ της creative ομάδας της διαφημιστικής που τους το έκανε αυτό το κακό, το "κόβω" ως εξής..: Γυναίκες.. ..Γύρω στα 40, ντύνονται σαν 20 (αθλητικό παπούτσι με μοντέρνο σοσόνι, κολάν ψαράδικο, και "αστεία" t-shirt), ανύπαντρες (η ίδιες λένε πως είναι επιλογή τους, γιατί επέλεξαν την καριέρα) ή χωρισμένες με παιδί (ένα αγοράκι γύρω στα 6, που είναι "ο άντρας της ζωής τους" και πάντα συμβουλεύονται πριν από μία παρουσίαση ιδέας), τον τελευταίο καιρό (4-5 χρόνια) νιώθουν ότι έχουν στερέψει από φοβερές ιδέες, αλλά από την άλλη ΕΠΙΣΗΣ νιώθουν (κακώς) ότι "πάντα κάτι σκαρώνουν και ανταποκρίνονται στα deadlines και με μία καλή παρουσίαση (βασισμένη στις εκπληκτικές ερμηνευτικές τους ικανότητες) καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν τον πελάτη". Συνήθως οι πελάτες, έχουν απηυδήσει και μην αντέχοντας την κατάντια και την μιζέρια της παρουσίασης προσπαθούν να την τελειώσουν μια ώρα αρχύτερα, λέγοντας ΝΑΙ σε όλα.. Και μπορεί εσείς να μην το καταλαβαίνεται άμεσα, αλλά υποσυνείδητα, όλο αυτό το ανοργασμικό τέλμα της ζωής τους, μπαίνει στα κεφάλια μας κάθε φορά που βλέπουμε ένα ηλίθιο σποτ τους..
|
|