Ο Ροζέ Βαντίμ, η Μπριζίτ Μπαρντό κι οι ..γυναίκες του..
Παρασκευή, 24 Αύγ 2012 @ 18:30
Θεάματα : Θέατρο - Κινηματογράφος - Τηλεόραση
Με την σχέση της B.B. με τον Ροζέ Βαντίμ το αποτέλεσμα ήταν διπλό. Από τη μια η μικρή Μπριζίτ αναγκάζεται σε έκτρωση και από την άλλη, και μέσα στην οικογενειακή φρενίτιδα, επιδίδεται σε απόπειρες αυτοκτονίας. Εν τω μεταξύ ο μπαμπάς Μπαρντό σχεδιάζει να εσωκλείσει το άτακτο και «απροσάρμοστο» θηλυκό σε βρετανικό κολέγιο θηλέων. Πριτς! Το παράνομο ζεύγος την κοπανάει κατά μεριά Σεν Τροπέ και το σκάνδαλο, που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, ανεβάζει τις μετοχές τόσο του νεαρού Πυγμαλίωνα όσο και της Μπε Μπε.
Ετσι ανοίγουν οι πόρτες των παραγωγών. Και έτσι, κάπου το 1952, και ενώ το κορίτσι δρασκέλιζε το κατώφλι των 18, εμφανίζεται σε μια ασήμαντη, πλην γαργαλιστική, ταινιούλα με τον τίτλο «Μανίνα, το κορίτσι με το μπικίνι».
Την ίδια εποχή άρχιζε και η καριέρα του Βαντίμ. Πορείες παράλληλες που διασταυρώνονται - επί της οθόνης - το 1956 με το σκανδαλιστικό - για την εποχή - «Και ο Θεός έπλασε την γυναίκα». Οπου η Μπαρντό, δηλαδή η Μέριλιν Μονρόε των Γάλλων, «παίζει» με την κορμάρα της δύο αρσενικά. Από εδώ ο ώριμος Κουρτ Γιούργκενς. Από εκεί ο νεαρούλης Ζαν-Λουί Τρεντινιάν. Η σκηνή όπου ξυπόλυτη λικνίζεται χορευτικά πάνω στο τραπέζι κάνει όλους τους άρρενες θεατές να αναστενάζουν δυνατά.
Κι ο Θεός έπλασε τη γυναίκα - μερικά αποσπάσματα από την ταινία του 1956 που η sexy παρουσία της Μπριζίτ Μπαρντό έκανε ..αίσθηση
Εναν χρόνο αργότερα ο Βαντίμ διακόπτει και χωρίζει με την Μπαρντό. Οχι, σου λέει, θα κάτσω να πλήξω μια ζωή με την ίδια γυναίκα. Εμπρός πεδίο λαμπρό. Καμακώνει την ανήσυχη για περισσότερες εμπειρίες Τζέιν Φόντα (γεννημένη, παρακαλώ, το 1937). Και όχι μόνο τη φιλοξενεί στο τεράστιο κρεβάτι του αλλά από πάνω την αναδεικνύει ως πρωταγωνίστρια μιας τάχα μου μοντέρνας ιστορίας με τίτλο «Μπαρμπαρέλα».
Φυσικά την παντρεύεται. Φυσικά τη χωρίζει. Φυσικά ξαναερωτεύεται. Φυσικά ξαναχωρίζει. Και πάει λέγοντας. Πέντε οι επίσημες γυναίκες της ζωής του. Από τις οποίες απέκτησε τέσσερα παιδιά. Ανάμεσά τους, ένα από την Τζέιν Φόντα και ένα από την Κατρίν Ντενέβ.
Ανεπισήμως ο αριθμός των θηλυκών που επισκέφθηκαν το κρεβάτι του έχει καταρρίψει κάθε ρεκόρ. Και μάλιστα λέγεται ότι η Μπε Μπε, για να του τη σπάσει, όχι μόνο δέχεται να πρωταγωνιστήσει στην «ακατανόητη» και «αριστεροκουλτουριάρικη» ταινία «Η περιφρόνηση» αλλά και από πάνω «κοιμήθηκε» με τον Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Τον σκηνοθέτη που μίσησε τον Βαντίμ όσο κανείς άλλος του γαλλικού σινεμά. «Αυτός», έλεγε, «αντί για ταινίες εμπορεύεται ψευτοπορνογραφικά σκουπίδια»!
Πηγή: Τα ΝΕΑ
Την ίδια εποχή άρχιζε και η καριέρα του Βαντίμ. Πορείες παράλληλες που διασταυρώνονται - επί της οθόνης - το 1956 με το σκανδαλιστικό - για την εποχή - «Και ο Θεός έπλασε την γυναίκα». Οπου η Μπαρντό, δηλαδή η Μέριλιν Μονρόε των Γάλλων, «παίζει» με την κορμάρα της δύο αρσενικά. Από εδώ ο ώριμος Κουρτ Γιούργκενς. Από εκεί ο νεαρούλης Ζαν-Λουί Τρεντινιάν. Η σκηνή όπου ξυπόλυτη λικνίζεται χορευτικά πάνω στο τραπέζι κάνει όλους τους άρρενες θεατές να αναστενάζουν δυνατά.
Κι ο Θεός έπλασε τη γυναίκα - μερικά αποσπάσματα από την ταινία του 1956 που η sexy παρουσία της Μπριζίτ Μπαρντό έκανε ..αίσθηση
Εναν χρόνο αργότερα ο Βαντίμ διακόπτει και χωρίζει με την Μπαρντό. Οχι, σου λέει, θα κάτσω να πλήξω μια ζωή με την ίδια γυναίκα. Εμπρός πεδίο λαμπρό. Καμακώνει την ανήσυχη για περισσότερες εμπειρίες Τζέιν Φόντα (γεννημένη, παρακαλώ, το 1937). Και όχι μόνο τη φιλοξενεί στο τεράστιο κρεβάτι του αλλά από πάνω την αναδεικνύει ως πρωταγωνίστρια μιας τάχα μου μοντέρνας ιστορίας με τίτλο «Μπαρμπαρέλα».
Φυσικά την παντρεύεται. Φυσικά τη χωρίζει. Φυσικά ξαναερωτεύεται. Φυσικά ξαναχωρίζει. Και πάει λέγοντας. Πέντε οι επίσημες γυναίκες της ζωής του. Από τις οποίες απέκτησε τέσσερα παιδιά. Ανάμεσά τους, ένα από την Τζέιν Φόντα και ένα από την Κατρίν Ντενέβ.
Ανεπισήμως ο αριθμός των θηλυκών που επισκέφθηκαν το κρεβάτι του έχει καταρρίψει κάθε ρεκόρ. Και μάλιστα λέγεται ότι η Μπε Μπε, για να του τη σπάσει, όχι μόνο δέχεται να πρωταγωνιστήσει στην «ακατανόητη» και «αριστεροκουλτουριάρικη» ταινία «Η περιφρόνηση» αλλά και από πάνω «κοιμήθηκε» με τον Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Τον σκηνοθέτη που μίσησε τον Βαντίμ όσο κανείς άλλος του γαλλικού σινεμά. «Αυτός», έλεγε, «αντί για ταινίες εμπορεύεται ψευτοπορνογραφικά σκουπίδια»!
Πηγή: Τα ΝΕΑ
Για να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο σε αυτό το άρθρο και να το αναφέρετε / εμφανίσετε στο δικό σας blog/ιστολόγιο, website, άρθρο ή όπου αλλού θέλετε, μπορείτε να κάνετε copy & paste τον παρακάτω HTML κώδικα:
Θα εμφανίζεται ως εξής: Ο Ροζέ Βαντίμ, η Μπριζίτ Μπαρντό κι οι ..γυναίκες του..
|