θελω να (ξανα)βαλω adsl, εχετε να μου προτεινετε καποιο πακετο?
...δοκιμασμενες λυσεις... να μην κανει διακοπες κλπ.
και αν θελω καποια βοηθεια απ' το τμημα εξυπηρετησης να την εχω ακομη και το Σαββατο! (οχι οπως του conn x)
οπως καταλαβαινετε ειχα μεχρι προσφατα conn x -στα 768-. αλλα δεν θελω να ξαναβαλω.
Εγώ πάλι για Forthnet ξέρω ότι είναι αδύνατον να πιάσεις γραμμή, ON είναι κάααααπως καλύτερα τα πράγματα με καλύτερο δίκτυο, vivodi είναι ακόμα πίσω γι'αυτά που δίνει και η γρήγορη εξυπηρέτησή της οφείλεται στη μικρή της πελατεία. Εγώ τόσα χρόνια με OnDSL (Otenet) δεν είχα πρόβλημα και όταν κάτι μου έτυχε Σαββατιάτικα τους πήρα και μου το λύσανε στο άψε σβήσε.
Μπορεί με τον ΟΤΕ να πληρώνεις λίγο παραπάνω, έχεις όμως το κεφάλι σου ήσυχο, γιατί όλες οι εταιρείες εξαρτώνται απ'τον ΟΤΕ, άσχετα αν λένε ότι έχουν ιδιόκτητο δίκτυο, τα τερματικά όμως δίκτυα είναι όλα του ΟΤΕ και δεν προβλέπεται άμεσα απελευθέρωση..
Δεν έγινες όμως σαφής. Ενδιαφέρεσαι μόνο για Internet ή γενικώς να φύγεις απ'τον ΟΤΕ? (πακέτο τηλεφωνίας/internet) _________________ τέως dmitspan
- διαβάζουμε τους κανόνες για την καλύτερη χρήση των forums
και αν θελω καποια βοηθεια απ' το τμημα εξυπηρετησης να την εχω ακομη και το Σαββατο! (οχι οπως του conn x)
οπως καταλαβαινετε ειχα μεχρι προσφατα conn x -στα 768-. αλλα δεν θελω να ξαναβαλω.
για την Forthnet εχω ακουσει καλα λογια.
Είτε έχεις connx ειτε ondsl ειτε οποιοδηποτε πακετο ιντερνετ του ομιλου ΟΤΕ, θα καλεις την otenet στο τμημα εξυπηρετησης πελατων και τεχνικης υποστηριξης. Λειτουργει 24/7/365 και θα σου λυσει οποιοδηποτε προβλημα τεχνικο η μή. (Ακομα και το 1242 να μην χρειαστει να καλεσεις θα βρεις βοηθεια απο την οτενετ)
Οσον αφορα την forthnet....μακρια. Καποτε ηταν ενας απο τους καλυτερους παρόχους αλλα με την ευρυζωνικοτητα επιασε τον πατο..
Ανυπαρκτες (πλεον) υποδομες και ελλιπης οργανωση και υποστηριξη προιοντων. Οσοι εχει τυχει να επισκεφτουν τα κεντρικα της εχουν διαπιστωσει με ποσα λιγα ατομα προσπαθουν να βγαλουν περα ογκωδη δουλεια. Μονο τα παιδια στο τεχνικο τμημα καταβαλλουν δυνατες προσπαθειες αλλα αυτο δεν ειναι αρκετο σε μια εταιρεια που ο ενας εξαρταται απο τον αλλον. Τα προβληματα που ταλανιζουν την forthnet ειναι η μεγαλη τηλεφωνικη αναμονη οπως προειπε ο φιλος οπως επισης και η μεγαλη καθυστερηση στην διεκπεραιωση αιτησεων και συνδεσεων. Οπως επισης και το γεγονος οτι "τα ριχνουν" παντα στον ΟΤΕ για να καλυψουν την δικη τους ανευθυνοτητα και αναξιοπιστια στην περατωση υποθεσεων. Επισης εχει το χειροτερο uptime (Συχνες αποσυνδεσεις και timeout) ειτε ειναι καποιος στο ιδιοκτητο δικτυο της ειτε μεσω ΟΤΕ. Eχει ομως καλο bandwidth στο ιδιοκτητο της δικτυο αλλα μονο σε γραμμες ονομαστικης ταχυτητας 1 και 2 Mbit.
Oσο για τους λοιπους παροχους θα μπορουσα να πω πολλα αλλα ενδεικτικα μονο θα αναφερω οτι 3 φιλοι μου δοκιμασαν τα πακετα double play της vodafone σε συνεργασια με την hol και εμειναν απογοητευμενοι και γυρισαν πισω στον ΟΤΕ. Η σταθερη τηλεφωνια μεσω κυψελων κινητης παραμενει σε χαμηλοτατα επιπεδα ποιοτητας φωνης και μεταδοσης φωνης (καθυστερηση-lag). Ενας αλλος εκανε αιτηση τον Ιουλιο και ακομα περιμενει αν του συνδεσουν το σταθερο ενω εχει ιντερνετ στα 4 Mbit και αρχικα του ειχαν αναφερει πως τα "παιζει" εγγυημενα στα 12ΜBit.
Η Hol σαν standalone provider ειναι καλη και αυτο γιατι εχει της πλατες της intracom. Aλλα καπου δεν συνεργαζεται σωστα με την vdf και εχει αρχισει να "χανει"
Συνεργασια wind-tellas: Χεσε μεσα..Το tellas zisto ζει μονο σε αυτους που ενδιαφερονται να συνδεθουν με τελλας και μενουν 5 χιλιομετρα το πολυ απο την οδο Κωλεττη.
Teledome...Το αλλο με τον Τοτο το ξερεις?
Οntelecom......Φιλοδοξη εταιρεια και τα παει αρκετα καλα αλλα θα φαει τα μουτρα της. Εχει ριξει ολο τον παρά σε επεκταση δικτυου αλλα δεν εχει φροντισει για backapieres, εναλλακτικους δακτυλιους σε περιπτωση πτωσης οπως επισης και dslam τα οποια θα μπορεσουν να σηκωσουν πολλους χρηστες χωρις να χαθει το ευρος. Στα αρνητικα της ειναι το οτι δεν παρεχει πρωτοκολλο ISDN και εχει κρεμασει εν γνωση της πολλους πελατες και εταιρειες που εχουν τηλεφωνικα κεντρα η τερματικα με ISDN. Οι οποιοι φυσικα γυριζουν πισω στον ΟΤΕ γιατι ειναι ασυμφορο να αλλαξουν τηλεφωνικους αριθμους και τηλεφωνικα κεντρα χιλιαδων ευρω.
Εγω θα σου προτεινα ΟΤΕ γιατι μπορει να μην ειναι ο φθηνοτερος, μπορει τεχνολογικα (προς το παρων ετσι?) να μην μπορει να σταθει επαξια διπλα σε παροχους double kai triple play ΑΛΛΑ παραμενει ο καλυτερος σε συνδεσεις ιντερνετ. Uptime αψογο, ταχυτητες στα peak τους 24/7, και hardware εξοπλισμος πολυ καλος. Το κυριοτερο ομως ειναι οτι μπορεις να τους βρεις στο τηλεφωνο, να τους μπινελικωσεις και να δεις να βγαινει αποτελεσμα. Ενω δυστυχως τα αυτια των υπαλληλων εναλλακτικων παροχων δεν ιδρωνουν με τιποτα.
Και κατι αλλο για τον ΟΤΕ-Οτενετ. Ειναι ο μονος που πραγματοποιει εβδομαδιεες συντηρησεις στα κεντρα του (dslam, ψηφιακα, κινητης, υποσταθμοι μεσης τασης κτλ). Και μαλιστα χωρις να υπαρξει διακοπη τροφοδοσιας-τασης!
Γιατι εκτος απο τους ιδιοκτητους υποσταθμους μεσης τασης εχει και ηλεκτροπαραγωγα ζευγη (γεννητριες) σε περιπτωση διακοπης απο ΔΕΗ. Οπως επισης και τα ζευγη να μην δουλεψουν, εχει και παροχη μεσω μπαταριων και ανορθωτων για backup που φροντιζουν για την μονιμη τροφοδοσια των κεντρων...
Για αυτο και ολοι οι εναλλακτικοι παροχοι εχουν χωσει τα κεντρα, τα μηχανηματα τος και τα dslam τους στα κτιρια του ΟΤΕ. Για να εξασφαλισουν εκτος απο στεγη και αδιαλλειπτη τροφοδοσια.
Βεβαια τα ΝOC των εναλλακτικων παροχων δεν βρισκονται στα κτιρια του OTE και εχει αναρωτηθει κανεις τι συμβαινει σε μια πτωση τασης στα κτιρια των παροχων? Πολυ απλα διακοπτεται η συνδεση με τον πελατη..Ενω τα noc του ΟΤΕ τροφοδοτουνται απο το πεδιο των απαραιτητων φορτιων...
Ελπιζω να σε επεισα φιλε μου...Κατ' εμε, ξανα ΟΤΕ..
διαβαζοντας τις απαντησεις σας, αλλα και μετα απο συζητηση με αλλους φιλους (οι οποιοι εχουν δοκιμασει κ αλλες εταιρειες) επιστρεφω και παλι στον ΟΤΕ.
κρατικη σιγουρια.
ειναι ακριβος ομως ο ατιμος.
την παρωχημενη 768, αν δε κανω λαθος την εχει με 19 ευρω/μηνα.
Κι εγω με OnDSL δεν είχα ποτέ πρόβλημα μετά την ενεργοποίηση (που πήρε κάμποσο μέχρι να δουλέψει, ενώ είχαν ξεκινήσει να χρεώνουν)..
Μάλιστα, σε κάποια φάση πριν 2 μηνες, είχα μείνει χωρίς τηλέφωνο για 10 μέρες, και το DSL έπαιζε.. (εκεί έπαιξε και το iCall by Alcatel για τα outgoing τηλέφωνα)..
Απλά όντως τα 768 μου ακούγονται λίγα όταν ακούω από άλλους να κατεβάζουν με 200-250kb/sec..
Ααα, και το 192kbit upload μου πέφτει λίγο στενό στον καβάλο!
Ενα χρονο περιπου παρακολουθω τις κινησεις των εταιρειων για να διαλεξω και τελικα ειμαι και εγω ενας απο αυτους που θα διαλεξουν ΟΤΕ μονο και μονο για τη σιγουρια.
Επισης να παραθεσω ενα mail που μου εστειλαν.
"ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!!
Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΩΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ.
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη για κάποιο από τα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία και internet (κατάργηση του ΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους όρους της σύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης και να την στείλει πίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της σύμβασης, αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει την αίτηση, και όχι μόνο δεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνει με διαγραμμένα όλα τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δεν επιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση κόβεται ο ΟΤΕ και το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το αρμόδιο τμήμα στο οποίο τον παραπέμπουν ή τον έχει σε ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει καμία απάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη αντίδραση : SMS στο κινητό του θύματος με μήνυμα "η σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναι on από σήμερα. Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τον πελάτη του) προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένη μάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ότι η ON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο".
Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από τους ιδρυτές και Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ και της COSMOTE αφού πρίν πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ, και προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί επιτρέπεται ειδικά σε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και να παρανομεί με αυτό τον τρόπο ???
Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί κάποια αρχή με το θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα θύματα για την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση ?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέλη επνασύνδεσης !). Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιον έχει το κουράγιο να το πάει δικαστικά.
Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας εταιρείας δεν χτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις ενώ από πίσω κρύβονται παγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουν να κάνουν.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να απαντήσετε σε μηνύματα αυτού του forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αλλάξετε τα μηνύματα σας σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να διαγράψετε τα μηνύματα σας από το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ψηφίσετε σε δημοψηφίσματα σε αυτό το forum