εγώ υπέθεσα ότι ήταν κάποιοι που τους έκαναν φάρσα και μπήκαν στη συχνότητα και όχι ότι ήταν από μέσα _________________ τέως dmitspan
- διαβάζουμε τους κανόνες για την καλύτερη χρήση των forums
Συντονισμος οδηγησης ( 6C4 5763 EL36) στην συχνοτητα μου απευθειας με κεραια. Ρυθμιση εξοδου στα επιθυματα βαττ για να οδηγήσω την 4 CX 250 ( το μηχανημα που αγορασα από τον ΤΑΚΗ 1378 που το ειχε παρει από τον ΓΙΩΡΓΟ 1210 που εκανε εκπομπη με την δαφνη 1282 και το ειχε κατασκευασει ο φιλος ηλιας 378 ή JG (www.rf1.gr σημερα)
Στην συνεχεια συνδεση της οδηγησης με την 4xc και ανοιγμα μονο του driver.
Ρυθμισμα του μεταβλητου για δω το περασμα μεσα από το λινεαρ.
Μετα ζεσταμα οδηγου (νηματα cx) – ανοιγμα λινεαρ συντονισμος – ελεγχος θερμοκρασιας αερα ( με το χερι )
Και πάρε να χεις 450 όμορφα βαττ στις 2 κολινεαρ ( το 1988)
Όλα αυτά από το 1985 εως το 1993
Ωραια χρονια.
Γιωργος από Κυψελη τοτε ως 231
υγ Σε μερικες μερες θα βαλω φωτο απο σταθμους σε λειτουργια (απο τα παλια καλα χρονια)
450 Watts με την 4CX 250????? Wowwwww!!!!!
Τώρα με έστειλες.... δηλαδή με τις 2 4CX 350 (με 2.500 V X 0.6 A) σε Push-Pull και με οδήγηση καμιά 15 Watts έπρεπε εγώ να παίζω με 1 KW!!!!
Γεια σου Αιγόκερε και καλως ήρθες στον Hot Station.
Η αλήθεια είναι ότι οι κατασκευές, δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο. Αλλά ο 231 / Γιώργος (επειδή τον ξέρω από εκείνα τα χρόνια, αλλά έχω δει και πρόσφατες κατασκευές του) δεν έπαψε να ασχολείται και μάλιστα με επιτυχία σε τέτοιου είδους εγειχρήματα (καθώς και κεραίες - η J-Pole του .."σκοτώνει") .. Οπότε, δεν νομίζω ότι θα έγραφε εύκολα μπαρούφες.. Επίσης, με μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο η συγκεκριμένη λάμπα δείχνει ότι για εκεί την δίνουν (περίπου).. 350-500W (φαντάζομαι παίζει ρόλο με τι θα την οδηγήσεις και πόσο θα την ζορίσεις)..
Γεια σου Αιγόκερε και καλως ήρθες στον Hot Station.
Η αλήθεια είναι ότι οι κατασκευές, δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο. Αλλά ο 231 / Γιώργος (επειδή τον ξέρω από εκείνα τα χρόνια, αλλά έχω δει και πρόσφατες κατασκευές του) δεν έπαψε να ασχολείται και μάλιστα με επιτυχία σε τέτοιου είδους εγειχρήματα (καθώς και κεραίες - η J-Pole του .."σκοτώνει") .. Οπότε, δεν νομίζω ότι θα έγραφε εύκολα μπαρούφες.. Επίσης, με μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο η συγκεκριμένη λάμπα δείχνει ότι για εκεί την δίνουν (περίπου).. 350-500W (φαντάζομαι παίζει ρόλο με τι θα την οδηγήσεις και πόσο θα την ζορίσεις)..
Και όντως με 2 push pull λένε πως πάει περίπου στα διπλά..
Δεν είχα βεβαίως καμμία διάθεση-πρόθεση να ειρωνευτώ ή να χλευάσω κάποιον...
Απλά λέω ότι ανεξάρτητα από το ποια είναι τα specs της κάθε λυχνίας, το αποτέλεσμα εξαρτάται από δεκάδες παράγοντες και παραμέτρους!!!!
Η CX-250A Είναι μία αξιοπρεπής λυχνία αλλά για να δώσει αυτά που αναφέρονται στα εργοστασιακά specs θα πρέπει να έχουν επιτευχθεί οι κατάλληλες συνθήκες!!!
Πχ, αν μετρήσεις την ισχύ με αξιόπιστα όργανα κι επάνω σε ένα σωστό dummy load μετά από ένα φίλτρο bandpass για μία συγκεκριμένη ζώνη συχνοτήτων, θα διαπιστώσεις ότι δεν δίνει αυτά που σε μία απλή γέφυρα πχ zetagi φαίνονται!!!
Κι εγώ κάποτε είχα φτιάξει ένα linear με ένα τραζίστορ της Philips το οποίο υποτείθεται ότι έδινε στους 175 ΜHz 180 Watts... Ε, μας έβγαλε την Παναγία να καταφέρουμε να του πάρουμε τα 150... βέβαια όταν τρελλαθήκαμε και ασχοληθήκαμε για κανένα μήνα το φτάσαμε να δουλεύει με 32 (αντί για 28 volts) με πάνω από 28 watts input anτί για 18-20 και τελικά έδωσε γυρω στα 230-240 Watts για 24 ώρες... μετά καθόμασταν και κλαίγαμε τα 15.000 δρχ που το είχαμε αγοράσει!!!! χαχαχαχαχα!!!!
Έ, ρε εποχές!!!
Το άθλημα τελικά ήταν πολύ εθιστικό!!!
Αλλα το ηθικό δίδαγμα είναι "Δούλεψε επάνω στις προδιαγραφές και μη ξεπερνας δραματικά τα όρια του κατασκευαστή"!!! Η ουσία είναι να αποκτάς γνώση και να δημιουργείς τις προϋποθέσεις για τα καλύτερα αποτελέσματα:
Σωστές κατασκευές κεραίας, γραμμών μεταφοράς, σωστό σημείο εκπομπής (υψόμετρο, οπτική επαφή, λοβούς ακτινοβολίας) και πάνω από όλα μη μασάς από μύθους και μυθεύματα!!!
Πχ, Ο συχωρεμένος ο Μίμης ο Μπόγιας (έτσι λέγαμε τον Playboy) μια ζωή παιδευόταν με 12 Χ 807, με 20 Χ 813 κλπ κλπ κλπ.... αφού μπορούσε κάλλιστα να στήσει μία 4-1000 και να ξεμπερδεύει... απλά είχε κάτι μαζοχιστικό στο να βασανίζεται, άλλοτε με κεραίες περίεργες κι άλλοτε με πολλές παράλληλες λάμπες... ήταν το "σακατιλίκι του"!!!
Δεν θα ξεχάσω κάποια περίοδο γύρω στα '80 με τον Blackman που μόλις είχε φτιάξει ένα καλό μηχανάκι με κάποια καλή ίσχύ (στα μεσαία) τα πήρα στο κρανίο γιατί ενώ δεν το είχε ξανακάνει άνοιγε επάνω μου (εγώ με 2Χ807 τότε) και μου έριχνε παράσιτο όταν έκανα εκπομπές!!!
Σε 3 μέρες τον είχα στο τηλέφωνο να κλείει και να παρακαλάει να τον αφήσω να παίξει γιατί τον είχα πατήσει 2 τετράγωνα από το μαγαζί του!!! Θυμάμαι επίσης ότι εκείνη την εποχή τα φράγκα ήταν πολύ περιορισμένα κι έστησα 4 Χ EL509 μόνο και μόνο επειδή με είχε τσαντίσει... είχα κατον Λουμούμπα στην αθήνα που μου έκανε διάφορα και τους έριξα μερικές καλές τάπες για να ηρεμήσουνε!!! χαχαχαχα!!!
Άλλη μια εποχή που είχε μείνει στην ιστορία ήταν η εποχή με το μηχάνημα του Λεωνίδα (Ψησταριές)... 2 Χ 4-400 με 2 Χ 813 push-pull ενισχυτή οδηγύμενες από έναν Duble-X... εκεί την Πειραιώς & Ιερά οδό!!! Μιλάμε για τρελλά γκάζια... σχεδόν η μισή Ελλάδα τον άκουγε!!! Έπαιζε μέσα από το εργοστάσιο...
Και η οδυνηρή εποχή ήταν όταν με μαζέψανε το '81 εγκαινιάζοντας το ολοκαίνουργιο ραδιογωνιόμετρο το Mitsubishi... τότε η 4-1000 είχε κλείσει 10-15 μέρες ζωής στον αέρα!!! και θυμάμαι, κάθε που άνοιγα μετά τα μεσάνυχτα (δεν τολμούσα να σηκώσω διακόπτη πριν τις 12-1 τη νύχτα, γιατί ολόκληρη η Αμφιάλη δεν μπορούσε να δει τηλεόραση) μ' έπαιρνε ένα φανατικός από την Κρήτη να μου πει ότι με ακούει "καμπάνα"!!!! 1.030 ή 1.050 KHz.... καμμιά 70ριά μέτρα κεραία... πέρναγε πάνω από μία αλάνα που σήμερα είναι χτισμένο ένα κτίριο με Super market!!!
'Ασε γιατί αν παρασυρθώ κι άλλο θα σου γράφω ιστορίες από τα τέλη του '60κάτι...
Τα χαρακτηριστικά μου ήταν στα μεσαία Τάκης ΡΣ-19, Αιγόκερως & Α112, Πειραϊκή ραδιοφωνία στα FM (είμασταν παρέα τότε με 3-4 παδιά ακόμη) και μερικά άσχετα αφότου με πιάσανε (για να ... παραπλανώ τους "εχθρούς"... χαχαχα)!!!
Αγαπητε φιλε,
Η λαμπιτσα αυτή μπορει να φτασει τα 450 και παει και παραπανω.
Οσο για τις δυο, ΝΑΙ, φτανουν κoντα στο κιλο.
Τωρα αν εσενα δεν σου εβγαζε τοσα, τι να πω ….
Τωρα, αφου μιλας για οργανα, και πολύ σωστα κανεις, οι zetagi σε αυτην την ισχυ δουλευουν για μερικα δεπτερολεπτα και μετα …. καπνος. Η γεφυρα που ειχα τοτε και την εχω ακομα και σημερα ηταν η HANSEN FS 5 (Σουμπασακος)
Ισως να διαφωνεις με αυτά που ειχα γραψει, όμως είναι λαθος η λογικη του «εγω ειμαι αυτος και εχω κανει το ταδε και το ταδε ….».
Ολοι στον χωρο των fm καποιοι ειμαστε και κατι εχουμε κανει.
Θα μπορουσα βεβαια να σου γραψω ότι στα αριστερα μου εχω ένα hp8591a έναν tektronix2445A μια απλη 43 μια 4381 ένα dummy bird 1,5 κιλου (συνεχομενου) μερικους αναλυτες κεραιων και παει λεγοντας. Όμως και παλι, δεν θα σου ζητησω να αλλαξεις γνωμη.
Δικαιωμα σου να εχεις την γνωμη σου.
Καλό είναι να τηρουνται οι όποιες προδιαγραφές του κατασκευαστή για να κρατήσει η λυχνία στο χρόνο.Δεν θα πρότεινα να ασχοληθεί κανείς με αυτού του είδους την κατασκευή αφενός για λόγους ασφαλείας του χρήστη αφετέρου για την κατανάλωση της συσκευής και για το γεγονός αυτοί οι ενισχυτές κατασκευάζονται για συγκεκριμένη συχνότητα εκπομπής για να έχεις τη μεγίστη απόδοση.
Καλύτερα όποιος θέλει να πειρατιστεί να ψάξει να βρει ένα linear με mosfet με όλες τις προστασίες και σε τιμή χαμηλή
Παραθέτω και ένα σχεδιάκι για θεωρητική μελέτη και μόνο.
(HIGH VOLTAGE AT THE CIRCUITS TAKE THE PROPERE MEASURES!!! THIS VOLTAGE CAN KILL!!) αναφέρει στο site ο Αντρέας 555
All times are GMT + 3 Hours Σελίδα Προηγούμενο1, 2
Σελίδα 2 από 2
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να απαντήσετε σε μηνύματα αυτού του forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αλλάξετε τα μηνύματα σας σε αυτό το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να διαγράψετε τα μηνύματα σας από το forum ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ψηφίσετε σε δημοψηφίσματα σε αυτό το forum