Γιορτάζει ο Θεμιστοκλής
  Αφιερώσεις-Requests
Πρόσφατες αφιερώσεις:
listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Νίκος από Πάτρα ζήτησε Χαμογέλα στα παλιά.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Αϊσουν από ΝΑρτακη ζήτησε Οσα νιωθω αργυρος.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program ΔΕΣΠΟΙΝΑ από Καστοριά ζήτησε Η αγάπη μας.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Ελένη ζήτησε Kygo-Here for you.

listen to the song request in the relative section of the site or in our daily radio program Theodora από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ζήτησε Νικόλας Λειβαδίτης - Μαρία Καλούδη - Για πόσο ακόμα;.

Διαβάστε κι ακούστε τις αφιερώσεις εδώ



  Survey
Ποιον αγαπάς πιο πολύ;

Τη Μαμά;
..ή τον Μπαμπά;



Αποτελέσματα
Αλλες Ψηφοφορίες

Αριθμός Ψήφων: 663551
Παρατηρήσεις 0


  Agenda


  Visit also



  OnLine Shop
HotStation - Hot Shop - Δώρα για τους άλλους ή για σας - Cool HotStation gifts for yourself or your friends


  Μηνύματα - Shouts

Υπηρεσία ΜΟΝΟ για μέλη Σύνδεση ή Εγγραφή.


HotStation.gr Greek Radio online: Forum - Συζητήσεις

- HotStation.gr
 ΒοήθειαΒοήθεια   ΑναζήτησηΑναζήτηση   Ομάδες ΧρηστώνΟμάδες Χρηστών   ΠροφίλΠροφίλ   ΣύνδεσηΣύνδεση   ChartTOP-20

Mercedes Rocks

 
Έναρξη Νέου Θέματος   Απάντηση σε Μήνυμα    Forums -> Αυτοκίνητα-μηχανές


Προηγούμενο Θέμα :: Επόμενο Θέμα  
Συγγραφέας Μήνυμα
neokles
Πάλιουρας
Πάλιουρας


Mέλος από: Jun 16, 2004
Μηνύματα: 373
Πόλη/Χώρα: Athens/Greece

ΜήνυμαΣτάλθηκε: Τετάρτη 22 Σεπ 2004, 10:24 GMT    Τίτλος Μηνύματος: Mercedes Rocks Απαντηση με παραβολή κειμένου

Αγαπητοί φίλοι,

Τον κύριο Wagner δεν τον ξέρω προσωπικά. Αν είναι αλήθεια όλα αυτά που τραβάει, εκφράζω την συμπαράστασή μου και του εύχομαι καλή επιτυχία. Κατά καιρούς έχω ακούσει και για άλλες τις ανακρίβειες, τα λάθη και τις παραλήψεις των εξουσιοδότημένων συνεργείων και αντιπροσωπιών. Δεν πρέπει κάποια στιγμή ο ειδικός (και όχι μόνον) τύπος να ασχοληθεί με την πληγή (δυστηχώς) που λέγεται Ελληνικές Αντιπροσωπιες και τεχνική υποστήριξη;

Παραδείγματα; Πολλά! Και από ανθρώπους σοβαρούς που δεν λένε ότι τους κατέβει.

Αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν με μία Α τιμή και έφτασαν με μία Β (αυξημένη βέβαια), οδηγείες για φρενάρισμα με ABS που οδηγούν στο ατύχημα, οδηγίες για το Turbo, δικαιολογίες για μικρά και μεγάλα προβλήματα του αυτοκινήτου, ελλειπείς επισκευές, αμέλεια που οδήγεί σε σημαντική βλάβη ή ατύχημα.

Σαν αναγνώστης και σαν οδηγός θα ήθελα να δω κάτι που να με ενημερώνει για το τια δικαιώματά μου, ποιες είναι οι συχνές παγίδες, οι συνήθεις δικαιλογίες και προφάσεις που μπορεί να χρησιμοποποιήσει ο μηχανικός/αντιπρόσωπος, τι μπορώ να κάνω αν η αντιπροσωπία δεν είναι εντάξει στις συμβατικές υποχρεώσεις της; Τι μπορώ να κάνω αν η αντιπροσωπία μου δίνει λάθος πληροφορίες; Θα βγάλω άκρη αν καταγγείλω το γεγονός στον κατασκευαστή;

Σταματάω εδώ αυτόν τον πρόλογο και σας παρουσιάζω την περιπέτεια του κ. Wagner όπως αυτή ήρθε στο ηλεκτρονικό μου γραμματοκιβώτιο (sic) Cool. Πολλοί διαβάζοντας το κείμενο του, απάντησαν ότι αισθάνονται αχάριστοι που παραπονιούνται για ένα τρίξιμο ή για μια μικροβλάβη στο δικό τους (φτηνότερο) αυτοκίνητο. Εγώ πάλι δεν ξέρω αν είμαι αχάριστος όταν απαιτώ η αντιπροσωπία να με ενημερώνει σωστά και να με εξυπηρετεί άμεσα. Ας αφήσω όμως τον σχολιασμό σε εσάς
-- -------------------------
Το παρακάτω κείμενο, αποτελεί προσωπική άποψη η οποία βασίζεται σε
"μοναδικές" εμπειρίες που έζησα τον τελευταίο χρόνο, παρέα με το καμάρι μου.
Μια Mercedes

E 200 Kompressor WDB211 (η οποία στοίχισε 68.000 Ευρώ.... Προς το
παρών....)



Όλα ξεκίνησαν πέρυσι τον Αύγουστο. 21 Αυγούστου 2003
συγκεκριμένα, όταν παρέλαβα τα κλειδιά από το καινούργιο μου απόκτημα.
Καθόταν υπομονετικά, απαστραύτουσα και περίμενε μέχρι να μετρήσει ο πωλητής
τις 68.000 Ευρώ που του έφερα σε μετρητά και να παραλάβω εγώ το κλειδάκι.

Τον πρώτο καιρό -μέχρι τις 20/10/2003 που το έβαλα στην ΕΚΚΑ επί
της Αλ.Πάντου για το πρώτο Service- όλα ήταν σχεδόν μια χαρά.

Είχα μόνο 2 παράπονα.

Το ένα αφορούσε την μόνωση στις πόρτες, από τις οποίες έμπαζε
αέρας όταν η ηλιορωφή ήταν ανοιχτή και πήγαινα με 100Χ.Α.Ω. και πάνω. Μου εξήγησαν ότι αυτό ήταν φυσιολογικό και ότι όταν σκόπευα να τρέξω, καλό θα ήταν να κλείνω την οροφή.

Το δεύτερο αφορούσε το ηχοσύστημα. Μετά από μια ώρα λειτουργίας, περίπου, έκανε διακοπές στην αρχή και μετέπειτα, έσβηνε τελείως.

Έψαξαν οι τεχνικοί που οφείλετε η βλάβη αυτή και μου είπαν ότι αφού δεν έχει καταγράψει τίποτα ο εγκέφαλος δεν μπορούν να κάνουν αντικατάσταση του ηχοσυστήματος και με προέτρεψαν, την επόμενη
φορά που παρουσιαστεί αυτή η βλάβη να καλέσω την τεχνική υποστήριξη της Mercedes-Benz, MobiloLife 24.

Ως δια μαγείας, κάθε φορά που παρουσιαζόταν η βλάβη κ έβγαζα το κινητό για να καλέσω το MobiloLife, η βλάβη εξαφανιζόταν.

Κάποια στιγμή, απλά βαρέθηκα να το επισημάνω και είπα, ότι θα φτιάξει κάποτε μόνο του.

Στις 19/12, έβαλα το αμάξι για το δεύτερο Service και επισήμανα ότι το εμπρός μέρος κοπανάει υπερβολικά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Στην αρχή με διαβεβαίωσαν ότι αυτό είναι φυσιολογικό και ότι έφταιγαν οι
Ελληνικοί δρόμοι, αργότερα, όταν πέρασαν τον αριθμό πλαισίου του αυτοκίνητου μου στον υπολογιστή, έμαθαν ότι το αμάξι μου είναι στην λίστα με τα οχήματα προς ανάκληση, καθώς τα εμπρός ψαλιδιά ήταν
ελαττωματικά και έσπαγαν τα σινεμπλόκ. Έγινε η αλλαγή στα ψαλίδια και όλα καλά πάλι.

Το Πάσχα 2004, πήγα με την οικογένεια μου στην Κέρκυρα για μια
βδομαδούλα. Όλα καλά κ ωραία μέχρι που κάποια στιγμή ο κλιματισμός του αυτοκίνητου αποφάσισε ότι η ζεστή που είχε στην Κέρκυρα εκείνες τις μέρες δεν ήταν αρκετή και άρχισε να βγάζει καυτό αέρα από τους πίσω αεραγωγούς -Σημείωση. Ο κλιματισμός έχει τέσσερις ζώνες. 2 εμπρός και 2
πίσω-

Ταλαιπωρία για μερικές ημέρες και με το που πατήσαμε στην Αθήνα, κατευθείαν στο συνεργείο της ΕΚΚΑ όπου έγινε έλεγχος και κατόπιν παραγγελιάς -άλλη μια βδομάδα ταλαιπωρία- αντικατάσταση του αισθητήρα περιβάλλοντος στις 12/05/2004.

Παρέλαβα το αυτοκίνητο την ίδια ημέρα και μέχρι να φτάσω σπίτι... η ίδια
ιστορία!!!

Ξανά στο συνεργείο! Ξέρετε, θα κάνουμε τις τάδε ενέργειες, θα
ρυθμησουμε τα τάδε πράγματα, αλλά όχι σήμερα, κλείστε ραντεβού. 4 φορές πηγαίνω-ερχόμουν συνεργείο, έως ότου, αποφάσισαν να αλλάξουν τα κλαπέτα του κλιματισμού, όπως κ έγινε στις 14/06/2004-κατι παραπάνω από ένα μήνα χωρίς κλιματισμό, σε αυτοκίνητο που κόστισε σχεδόν 70.000 Ευρώ- Δόξα το Θεό, το πρόβλημα λύθηκε όπως παράλληλα λύθηκε το πρόβλημα με το ηχοσύστημα, που είχα αναφέρει πιο πάνω, το οποίο
οφειλόταν σε ελαττωματικό κύκλωμα.

Έλα, όμως, που το αυτοκίνητο είχε συνηθίσει τόσο πολύ το συνεργείο της ΕΚΚΑ που 2 μέρες αργότερα -και συγκεκριμένα στις 15/06/2004 - σε επαγγελματικό ταξίδι που έκανε ο πατέρας μου, το αμάξι άρχισε να ρετάρει και λίγο αργότερα έσβησε τελείως, με αποτέλεσμα ο πατέρας μου να μη φτάσει ποτέ εκεί που πήγαινε και εγώ το πρωί της επομένης -16/06/2004- να είμαι στον χώρο αναμονής στο συνεργείο -που αλλού- της ΕΚΚΑ. Η διάγνωση έλεγε "καμένος αισθητήρας "Λάμδα" πριν τον καταλύτη, λόγο -κατά πάσα πιθανότητα- φτωχής ποιότητας βενζίνη".

Έγινε η αντικατάσταση του αισθητήρα -μέσα στα πλαίσια της
εγγύησης όπως και όλες οι παραπάνω επισκευές- και εγώ ήρεμος ξεκίνησα για το σπίτι μου. Τσάμπα η χαρά και η ηρεμία!! Σάββατο 19/06/2004 κατά την διάρκεια βόλτας, το αυτοκίνητο παρουσίασε την ίδια βλάβη. Έκανε διακοπή πάνω σε στροφή -με λίγα χιλιόμετρα, έμπαινα σε πλατεία στην Ν.Σμύρνη- και άνοιξε την τροχιά του. Τρόμαξα, πάρκαρα, ηρέμησα και Δευτέρα 21/06/2004 πάλι συνεργείο!
Όπου έγινε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου και με στείλανε πακέτο σπίτι μου, διαβεβαιώνοντας με ότι το πρόβλημα λύθηκε. Δευτέρα 28/06/2004 η ίδια ιστορία. Πάλι συνεργείο, πάλι τάδε ρυθμίσεις, πάλι ακυρώθηκε επαγγελματικό ταξίδι, πάλι χαμένος χρόνος και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.

Κάθε Δευτέρα, η ίδια ιστορία. Πρωί-πρωί συνεργείο, χαμένος χρόνος και χαμένη υπομονή!!! Μέχρι που στις 11/07/2004 -ημέρα με το "Black out" - έφτασα στο συνεργείο με το αυτοκίνητο να ρετάρει, και να μην ανεβάζει πάνω από 2500 Σ.Α.Λ.

"Κύριε Βάγκνερ, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα σήμερα ελάτε αύριο" και με το που πάω να μπω στο αμάξι, αυτό σβήνει και δεν ξαναπαίρνει μπροστά με τίποτα... και Ω ΘΑΥΜΑ!!!! Κατόπιν ελέγχου πιέσεων στους θαλάμους καύσης -η οποία παρεμπιπτόντως ήταν μηδενική- διαπίστωσαν ότι ήθελε αλλαγή η αντλία βενζίνης. Όπως κ έγινε.

Για λίγο καιρό το αυτοκίνητο δούλευε ρόλοι. Μέχρι που στις
23/07/2004 -αν θυμάμαι καλά- κ ενώ επέστρεφα από βραδινή βόλτα στο Σούνιο, αρκετά σβέλτα, πάνω σε δεξιά στροφή, το αμάξι έκανε δίκοπη, λίγο πριν το apex της στροφής και έμεινα χωρίς γκάζι.

Υπερστροφή, full lock ανάποδο... ΧΩΡΙΣ ΓΚΑΖΙ και το αυτοκίνητο να πηγαίνει σχεδόν ανεξέλεγκτο προς τις μπαριέρες... και κατ επέκτασοιν... προς την θάλασσα. Κάποια στιγμή το αμάξι ξαναπήρε μπροστά, μόνο του, - άναψε η ένδειξη "Check engine" - εγώ είχα το πόδι κολλημένο στο γκάζι και τελευταία στιγμή -χιλιοστά πριν το "μπαμ" με τις μπαριέρες και ότι αυτό θα σήμαινε για την σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου- διόρθωσα και πλάκωσα τα φρένα όταν ξαναμπήκα στην λωρίδα μου. Έκανα στην άκρη και με την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα απ ότι στροφάρει το μοτέρ του S2000 πριν τον κόφτη, πήρα έναν φίλο μου -που ήταν μερικές στροφές πιο μπροστά και με τον οποίο κάναμε την βόλτα- να επιστρέψει για να επιθεωρήσουμε την ζημία. Η οποία πέρα από το ψυχολογικό σοκ, περιορίσθηκε σε μικρό-γρατσουνιές στην πίσω αριστερή ζάντα.

Κόψαμε τελείως, καθώς το αυτοκίνητο πάνω από τις 4.000 Σ.Α.Λ. ρέταρε. Κουτσά στραβά, 3 περίπου ώρες αργότερα, με πολύ κόπο και υπομονή, φτάσαμε Νέα Σμύρνη -με το φάσμα των στροφών να περιορίζετε όλο και πιο πολύ- είπαμε τις καληνύχτες μας και ξεκινήσαμε για τα σπίτια μας. 10 λεπτά αργότερα και 1000 μέτρα πιο κάτω -νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας- το αμάξι έσβησε στη μέση του δρόμου. Με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και το αμάξι απλά να τσουλάει, μπήκα σ ένα πάρκινγκ, κάλεσα το Mobilo Life
-για 6 φορά μέσα σε 2 μήνες- και περίμενα υπομονετικά τον τεχνικό γύρο στο μισαωράκι.

Μόλις έφτασε ο καημένος -κατά τις 4 τα χαράματα.... - έβγαλε το διαγνωστικό, μπήκε στο αμάξι και αυτό πήρε μπρος με την πρώτη....

Την επόμενη το πρωί, πάλι συνεργείο. Αυτή τη φορά είπαν ότι
έφταιγε ένα σωληνάκι που είναι υπεύθυνο για την επανακυκλοφορία των
αναθυμιάσεων των λαδιών. Έγινε η παραγγελιά, ορίστηκε ραντεβού και την
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2004 το αυτοκίνητο μπήκε πρωί-πρωί στο συνεργείο της ΕΚΚΑ.

Στις δυο εβδομάδες που μεσολάβησαν, το αμάξι μπήκε για το service των
50.000km στο επίσημο συνεργείο του κΜεγαγιάννη, όπου πέρα από την
διεκπεραίωση του service, έγινε αλλαγή της μονάδας SBC η οποία ήταν
ελαττωματική και είχε ανακληθεί από την Mercedes-Benz Γερμανίας, επίσης μου επισημάνθηκε ότι χρειάζεται αλλαγή το σωληνάκι πληρώσεως του ρεζερβουάρ, γεγονός που επισήμανα κ εγώ με την σειρά όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο μου στην ΕΚΚΑ και εισέπραξα ένα ειρωνικό σχόλιο του στυλ "αφού χρειάζεται αλλαγή, γιατί δεν το άλλαξε". Δεν σχολίασα και πήγα σπίτι μου, με την ελπίδα να σταματήσει ο εφιάλτης. Δεν στάθηκα αρκετά τυχερός και στις 15:45 χτύπησε το τηλέφωνο.

- Κύριε Βάγκνερ, υπάρχει πρόβλημα με το αμάξι. Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η
κυλινδροκεφαλί επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί
σωστά.

- ....τι έγινε;

- Αλλάξαμε το σωληνάκι και το αμάξι άρχισε να ρετάρει. Ο εγκέφαλος έδειξε ότι χρειάζεται αλλαγή η κυληνδροκεφαλι επειδή η τάδε βαλβίδα, στον τάδε κύλινδρο, δεν λειτουργεί σωστά.

- Πότε θα ναι έτοιμο;;

- Θα κάνουμε παραγγελιά τα ανταλλακτικά αύριο πρωί και μόλις έρθουν, θα σας το έχουμε έτοιμο.

- Ωραία, εγώ μέχρι τότε, τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο;

- Δεν δικαιούσθε αυτοκίνητο αντικατάστασης, καθώς η βλάβη προέκυψε μέσα στο συνεργείο.

(Σημείωση: Η Mobilo life έχει συγκεκριμένη διαδικασία για τα αυτοκίνητα
αντικατάστασης. Μένεις με το αμάξι οπουδήποτε στην Ελλάδα, έρχεται ο
τεχνικός, αποφασίζει εάν το αυτοκίνητο μπορεί να μετακινηθεί μόνο του ή όχι μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο. Εάν όχι, καλεί γερανό, το αυτοκίνητο
μεταφέρετε στο συνεργείο και εάν η επισκευή κρατήσει παραπάνω από 2 ώρες, τότε παραχωρούν αυτοκίνητο αντικατάστασης. Τόσο καιρό, απ΄εξω έμαθα την διαδικασία αυτή και ποτέ δεν είδα αμάξι αντικατάστασης.)

- Ναι αλλά εγώ το Σαββατοκύριακο έχω επαγγελματικό ταξίδι!

- Δεν δικαιούστε αυτοκίνητο αντικατάστασης.



Μετά από σύντομη λογομαχία -σε χαμηλούς τόνους, μπορούσα και χειρότερα- απλά τους είπα να φτιάξουν επιτέλους το καταραμένο αυτοκίνητο, να ησυχάσω επιτέλους.

Επικοινώνησα με τον ασφαλιστή μου -έχω νομική προστασία στο συμβόλαιο της ασφάλειας μου- του εξήγησα πως έχει η κατάσταση και είπε ότι θα
επικοινωνούσε με το νομικό τμήμα και θα με ενημέρωνε.

Το επόμενο πρωί, ο ασφαλιστής επικοινώνησε με το νομικό τμήμα, επικοινώνησε με την ΕΚΚΑ και μου είπε ότι αυτοκίνητο δεν παίρνω -άκυρο το ταξίδι-προσφέρθηκε να μου παραχωρήσει το δικό του, αλλά αρνήθηκα, και το μόνο που μπορώ να κάνω, είναι να τους μηνύσω για αμέλεια -εγκληματική κατά την γνώμη μου- και να διεκδικήσω αποζημίωση.

Επίσης με συμβούλεψε να γράψω ένα γράμμα, και το στείλω να σε διάφορα
περιοδικά με την ελπίδα να δημοσιευτούν τα παράπονα μου.



Από κει και πέρα δεν ξέρω τι να κάνω.

Έδωσα ένα μάτσο χρήματα για ένα αυτοκίνητο που πίστευα πως ήταν ασφαλές και θα το κρατούσα για τέσσερα χρόνια τουλάχιστον και τι πήρα;;; Ένα σαράβαλο, που κάθε τρεις και λίγο είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω στα συνεργεία - όπου μου λένε ότι είναι όλα μια χαρά- Και να μην ξέρω αν κάθε φορά που ξεκινάω να πάω κάπου, θα επιστρέψω σπίτι με τον γερανό η σε ξύλινη κάσα!!



Σκοπεύω να κινηθώ νομικά ενάντιων της ΕΚΚΑ και να πουλήσω το αυτοκίνητο για ανταλλακτικά, καθώς δεν σκοπεύω να το πουλήσω σε κάποιον και να τον πάρω στο λαιμό μου.

Αυτά προς το παρόν. Περιμένω να μάθω πότε θα είναι έτοιμο το αυτοκίνητο μου. Δευτέρα ή Τρίτη απ ότι λένε, αλλά έχω μπουχτίσει με τις υποσχέσεις τους και όπως πάντα, περιμένω κ άλλες εκπλήξεις από το αυτοκίνητο μου. Έχουν αλλάξει μόνο το μισό αυτοκίνητο, το άλλο μισό παραμονεύει!!!!



Αλέξανδρος Βάγκνερ
Επιστροφή
Προφίλ του χρήστη Αποστολή προσωπικού μηνύματος Δείτε το site του αποστολέα
Deep_Oblivion
Radio producer
Radio producer


Mέλος από: Jun 17, 2004
Μηνύματα: 671
Πόλη/Χώρα: Εδω γυρω...

ΜήνυμαΣτάλθηκε: Τετάρτη 22 Σεπ 2004, 13:03 GMT    Τίτλος Μηνύματος: Απαντηση με παραβολή κειμένου

Ωντος μια "μαγικη" ιστορια που οφειλεται στην γνωστη ανευθυνοτητα μιας μεριδας μηχανικων με ωχ-αδερφικη Ελληνικη νοοτροπια.

Παντως, εγω να πω το εξης. Μια μερα οντας ολιγον πιωμενος αποφασισα να κλειδωσω το αυτοκινητο μου και να γυρισω σπιτι με ταξι για να αποφυγω ασχημες καταστασεις. Ειχα μια κουβεντα με τον ταξιτζη ο οποιος με ρωτησε τι αυτοκινητο εχω.
Του απαντησα οτι εχω ενα peugeot 106 του 1995.
Μου κανει την εξης ερωτηση: "Εχει ηλεκτρονικα συστηματα, παραξενους εγκεφαλους, ηλεκτρονικα συστηματα οδικης ασφαλειας κλπ κλπ κλπ;"

Του απαντω οτι δεν εχει και μου λεει το εξης αμιμητο...

"Μην το πουλησεις ποτε, μην παρεις ποτε αυτοκινητο με ηλεκτρονικα κυκλωματα. Το πολυ πολυ να χρειαστεις αλλαγη κινητηρα στα 200.000 χιλιομετρα η κανενα κιβωτιο στα 150.000. Τα ηλεκτρονικα χαλανε καθε μερα στο ρημαδι που εχω"

Σημειωση, ειχε μια Mercedes...

Deep_Oblivion
Επιστροφή
Προφίλ του χρήστη Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή e-mail Δείτε το site του αποστολέα MSN Messenger
Dimitris_P
Συντονιστής
Συντονιστής


Mέλος από: Nov 22, 2003
Μηνύματα: 1446
Πόλη/Χώρα: Αθήνα/Νότια Προάστια

ΜήνυμαΣτάλθηκε: Τετάρτη 22 Σεπ 2004, 15:38 GMT    Τίτλος Μηνύματος: Απαντηση με παραβολή κειμένου

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία δε φημίζεται για τα άριστα ηλεκτρικά της... Για εγγύηση σε κάθε τομέα βλέπε ανατολικά (λ.χ. Toyota, Nissan, κοκ)

Ιστορίες σαν του συνάδελφου οδηγού παραπάνω υπάρχουν αρκετές πάντως
_________________
τέως dmitspan
- διαβάζουμε τους κανόνες για την καλύτερη χρήση των forums
Επιστροφή
Προφίλ του χρήστη Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Εμφάνιση των μηνυμάτων για διάστημα:   
Έναρξη Νέου Θέματος   Απάντηση σε Μήνυμα    Forums -> Αυτοκίνητα-μηχανές All times are GMT + 3 Hours
Σελίδα 1 από 1

 
Πλοήγηση σε:  
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα σε αυτό το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να απαντήσετε σε μηνύματα αυτού του forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να αλλάξετε τα μηνύματα σας σε αυτό το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να διαγράψετε τα μηνύματα σας από το forum
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ψηφίσετε σε δημοψηφίσματα σε αυτό το forum
Forums ©